Пятница, 29.03.2024, 18:33Приветствую Вас Гость | RSS
Лансет
Меню сайта
Категории каталога
ДОКУМЕНТАЦИЯ [17]
Документы которые у Вас должны быть
разное [7]
здесь собраны материалы которые относятся к работе психолога в школе

Каталог статей


Главная » Статьи » ПРАКТИЧЕСКИМ ПСИХОЛОГАМ » ДОКУМЕНТАЦИЯ

АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ УРОКУ
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ УРОКУ
Дата спостереження: “__”_________200__р. Клас_______
Урок(заняття) ______________________________________
___________________________________________________
Тема уроку _________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Учитель (вихователь)_________________________________

№ АСПЕКТИ БАЛИ
1. Наявність психолгічних цілей уроку 0 1 2 3 4 5
2.Пихологія навчання
Мотивація (проблематизація) через:
• Постановку мети
(зв’язок із майбутніми знаннями) 0 1 2 3 4 5
• Формування асоціативного ряду
(зв’язок із попереднім знанням) 0 1 2 3 4 5
• “побудова” мотивація
(де в житті застосовується дане знання) 0 1 2 3 4 5
3. Структура навчальної діяльності
• орієнтація в навчальному матеріалі 0 1 2 3 4 5
• цілепокликання 0 1 2 3 4 5
• проектування майбутньої діяльності 0 1 2 3 4 5
• організація роботи 0 1 2 3 4 5
• реалізація поставлених цілей і задач 0 1 2 3 4 5
• оцінювання результатів 0 1 2 3 4 5
• корекція діяльності учнів 0 1 2 3 4 5
4. Психологія навчання
Утановка на:
• увагу 0 1 2 3 4 5
• розуміння 0 1 2 3 4 5
• запам’ятовування 0 1 2 3 4 5
• застосування 0 1 2 3 4 5
Розвиток теоретичного інтелекту (за Р.С.Нємовим)
Утановка на:
• понятійний склад мислення (риторика) 0 1 2 3 4 5
• мовний інтелект 0 1 2 3 4 5
• внутрішній план дій 0 1 2 3 4 5
Удосконалювання практичного інтелекту (за Р.С.Нємовим)
Установка на розвиток:
• заповзятливості 0 1 2 3 4 5
• ощадливості 0 1 2 3 4 5
• уміння швидко і оперативно вирішувати задачі 0 1 2 3 4 5
Опора на різні види пам’яті:
• образну 0 1 2 3 4 5
• словесно-логіну 0 1 2 3 4 5
• емоційну 0 1 2 3 4 5
5. Формування СРД (способів розумових дій)
• порівняння, аналіз 0 1 2 3 4 5
• узагальнення синтез 0 1 2 3 4 5
• поняття, класифікація 0 1 2 3 4 5
• судження, умовид 0 1 2 3 4 5
• уява, інтуїція 0 1 2 3 4 5
• рефлексія (переосмислення) 0 1 2 3 4 5

6. Урахування індивідуальних особливостей учнів
• знання психофізіологічних особливостей 0 1 2 3 4 5
• рівнева диференціація 0 1 2 3 4 5
• диференціація ступеня допомоги 0 1 2 3 4 5
7. Особистісно-орієнтований підхід
(за І.Д.Бехом, С.І.Подмазіним, І.С. Якиманською)
• розуміння дітей 0 1 2 3 4 5
• визнання дітей 0 1 2 3 4 5
• приймання дітей 0 1 2 3 4 5
• співпереживання (емпатія) 0 1 2 3 4 5
• цінування 0 1 2 3 4 5

Урахування пізнавального профілю дитини:
• ведучого типу суб’єктного досвіду 0 1 2 3 4 5
• форм навчального матеріалу 0 1 2 3 4 5
Методи і прийоми:
• діалог 0 1 2 3 4 5
• ігорові і рефлексивні 0 1 2 3 4 5
• педагогічна підтримка 0 1 2 3 4 5
• створення ситуації успіху 0 1 2 3 4 5
• створення ситуації індивідуального і
колективного вибору 0 1 2 3 4 5
• вибір змісту і способу навчальної роботи 0 1 2 3 4 5
8. Формування СМО (самокеруючих
механізмів особистості) (за Г.К.Селевко)
• пізнавальна мотивація 0 1 2 3 4 5
• морально-вольова мотивація 0 1 2 3 4 5
• самоаналіз 0 1 2 3 4 5
• самоконтроль 0 1 2 3 4 5
• самовиховання 0 1 2 3 4 5
• самонавчання, самоосвіта 0 1 2 3 4 5
• самоствердження (Я-концепція) 0 1 2 3 4 5
• саморегуляція 0 1 2 3 4 5
• самооцінювання 0 1 2 3 4 5
9. Відносини, психологічний клімат
• групова згуртованність 0 1 2 3 4 5
• конфліктність у навчальному закладі 0 1 2 3 4 5
• задоволеність роботою на уроці 0 1 2 3 4 5
Стиль взаємин “учитель-учень”
• авторитарний 0 1 2 3 4 5
• попустительський 0 1 2 3 4 5
• демократичний 0 1 2 3 4 5
• співпраця 0 1 2 3 4 5



Стиль взаємин “учень-учитель”
• поважний 0 1 2 3 4 5
• залежно-підпорядкований 0 1 2 3 4 5
• агресивний 0 1 2 3 4 5
• доброзичливий 0 1 2 3 4 5
• байдужий 0 1 2 3 4 5
• захоплений 0 1 2 3 4 5
• неприязний 0 1 2 3 4 5
Тип взаємодії учнів на уроці
• кооперація (співпраця) 0 1 2 3 4 5
• конкуренція 0 1 2 3 4 5
• відособленість 0 1 2 3 4 5

ВИСНОВКИ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




ПСИХОЛОГ ___________________
(підпис)


Категория: ДОКУМЕНТАЦИЯ | Добавил: lanset (06.05.2008)
Просмотров: 920 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта