Категории каталога |
ДОКУМЕНТАЦИЯ
[17]
Документы которые у Вас должны быть
|
разное
[7]
здесь собраны материалы которые относятся к работе психолога в школе
|
|
|
Каталог статей
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ УРОКУ
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ УРОКУ Дата спостереження: “__”_________200__р. Клас_______ Урок(заняття) ______________________________________ ___________________________________________________ Тема уроку _________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ Учитель (вихователь)_________________________________
№ АСПЕКТИ БАЛИ 1. Наявність психолгічних цілей уроку 0 1 2 3 4 5 2.Пихологія навчання Мотивація (проблематизація) через: • Постановку мети (зв’язок із майбутніми знаннями) 0 1 2 3 4 5 • Формування асоціативного ряду (зв’язок із попереднім знанням) 0 1 2 3 4 5 • “побудова” мотивація (де в житті застосовується дане знання) 0 1 2 3 4 5 3. Структура навчальної діяльності • орієнтація в навчальному матеріалі 0 1 2 3 4 5 • цілепокликання 0 1 2 3 4 5 • проектування майбутньої діяльності 0 1 2 3 4 5 • організація роботи 0 1 2 3 4 5 • реалізація поставлених цілей і задач 0 1 2 3 4 5 • оцінювання результатів 0 1 2 3 4 5 • корекція діяльності учнів 0 1 2 3 4 5 4. Психологія навчання Утановка на: • увагу 0 1 2 3 4 5 • розуміння 0 1 2 3 4 5 • запам’ятовування 0 1 2 3 4 5 • застосування 0 1 2 3 4 5 Розвиток теоретичного інтелекту (за Р.С.Нємовим) Утановка на: • понятійний склад мислення (риторика) 0 1 2 3 4 5 • мовний інтелект 0 1 2 3 4 5 • внутрішній план дій 0 1 2 3 4 5 Удосконалювання практичного інтелекту (за Р.С.Нємовим) Установка на розвиток: • заповзятливості 0 1 2 3 4 5 • ощадливості 0 1 2 3 4 5 • уміння швидко і оперативно вирішувати задачі 0 1 2 3 4 5 Опора на різні види пам’яті: • образну 0 1 2 3 4 5 • словесно-логіну 0 1 2 3 4 5 • емоційну 0 1 2 3 4 5 5. Формування СРД (способів розумових дій) • порівняння, аналіз 0 1 2 3 4 5 • узагальнення синтез 0 1 2 3 4 5 • поняття, класифікація 0 1 2 3 4 5 • судження, умовид 0 1 2 3 4 5 • уява, інтуїція 0 1 2 3 4 5 • рефлексія (переосмислення) 0 1 2 3 4 5 6. Урахування індивідуальних особливостей учнів • знання психофізіологічних особливостей 0 1 2 3 4 5 • рівнева диференціація 0 1 2 3 4 5 • диференціація ступеня допомоги 0 1 2 3 4 5 7. Особистісно-орієнтований підхід (за І.Д.Бехом, С.І.Подмазіним, І.С. Якиманською) • розуміння дітей 0 1 2 3 4 5 • визнання дітей 0 1 2 3 4 5 • приймання дітей 0 1 2 3 4 5 • співпереживання (емпатія) 0 1 2 3 4 5 • цінування 0 1 2 3 4 5
Урахування пізнавального профілю дитини: • ведучого типу суб’єктного досвіду 0 1 2 3 4 5 • форм навчального матеріалу 0 1 2 3 4 5 Методи і прийоми: • діалог 0 1 2 3 4 5 • ігорові і рефлексивні 0 1 2 3 4 5 • педагогічна підтримка 0 1 2 3 4 5 • створення ситуації успіху 0 1 2 3 4 5 • створення ситуації індивідуального і колективного вибору 0 1 2 3 4 5 • вибір змісту і способу навчальної роботи 0 1 2 3 4 5 8. Формування СМО (самокеруючих механізмів особистості) (за Г.К.Селевко) • пізнавальна мотивація 0 1 2 3 4 5 • морально-вольова мотивація 0 1 2 3 4 5 • самоаналіз 0 1 2 3 4 5 • самоконтроль 0 1 2 3 4 5 • самовиховання 0 1 2 3 4 5 • самонавчання, самоосвіта 0 1 2 3 4 5 • самоствердження (Я-концепція) 0 1 2 3 4 5 • саморегуляція 0 1 2 3 4 5 • самооцінювання 0 1 2 3 4 5 9. Відносини, психологічний клімат • групова згуртованність 0 1 2 3 4 5 • конфліктність у навчальному закладі 0 1 2 3 4 5 • задоволеність роботою на уроці 0 1 2 3 4 5 Стиль взаємин “учитель-учень” • авторитарний 0 1 2 3 4 5 • попустительський 0 1 2 3 4 5 • демократичний 0 1 2 3 4 5 • співпраця 0 1 2 3 4 5
Стиль взаємин “учень-учитель” • поважний 0 1 2 3 4 5 • залежно-підпорядкований 0 1 2 3 4 5 • агресивний 0 1 2 3 4 5 • доброзичливий 0 1 2 3 4 5 • байдужий 0 1 2 3 4 5 • захоплений 0 1 2 3 4 5 • неприязний 0 1 2 3 4 5 Тип взаємодії учнів на уроці • кооперація (співпраця) 0 1 2 3 4 5 • конкуренція 0 1 2 3 4 5 • відособленість 0 1 2 3 4 5
ВИСНОВКИ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПСИХОЛОГ ___________________ (підпис)
|
Категория: ДОКУМЕНТАЦИЯ | Добавил: lanset (06.05.2008)
|
Просмотров: 920
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|