Вимоги до оформлення програм курсів корекційних і розвивальних занять
Вимоги до оформлення програм курсів корекційних і розвивальних занять Програма складається з наступних розділів: І. Пояснювальна записка. 1.1. Обґрунтування актуальності. 1.2. Мета та завдання курсу. 1.3. Очікувані результати. 1.4. Показання до участі, критерії комплектування групи, відбору учасників. 1.5. Опис теоретичного підходу, методичних принципів, що покладені в основу програми. 1.6. Організація занять (загальний об’єм курсу, тривалість та частота занять, кількість учасників в групі). ІІ. Тематичний план занять: № Тема Кількість годин Всього _____ год.
ІІІ. Програма занять згідно плану за наступною схемою: 2.1. Тема. 2.2. Кількість годин, що необхідні для проведення кожного заняття. 2.3. Мета та завдання. 2.4. Найменування та короткий опис форм та видів роботи, ігор, вправ, завдань, з яких складається кожне заняття. ІV. Список використаної та рекомендованої літератури. Примітка: в тексті програми повинні бути посилання на літературні джерела, з яких взято матеріал. V. Опис досвіду впровадження програми з аналізом ефективності роботи: 5.1. Місце і термін апробації програми. 5.2. З ким проводилась робота за програмою. 5.3. Аналіз ефективності роботи за програмою: - Результати вхідної та вихідної діагностики, їх порівняльний аналіз. - Експертна оцінка ефективності: відгуки дітей, батьків, вчителів.