Суббота, 20.04.2024, 11:12Приветствую Вас Гость | RSS
Лансет
Меню сайта
Категории каталога
ДОКУМЕНТАЦИЯ [17]
Документы которые у Вас должны быть
разное [7]
здесь собраны материалы которые относятся к работе психолога в школе

Каталог статей


Главная » Статьи » ПРАКТИЧЕСКИМ ПСИХОЛОГАМ » ДОКУМЕНТАЦИЯ

Психолого-педагогічна характеристика на учня
Психолого-педагогічна характеристика на учня
Загальна характеристика
1. ПІБ____________________________________________________________
2. Стать________________
3. Вік(скільки років на час складання характеристики)_______________
4. Стан здоров'я та фізичний розвиток:
• здоровий;
• часто хворіє;
• фізично розвинений;
• наявність фізіологічних змін: стрибок у зрості, часті зміни в самопочутті, апатія, зниження працез¬датності;
• має хронічні захворювання_________________________________________
• поставлений на диспансерний облік з __________________ профілю;
чи мали місце ЧМТ (черепно-мозкові травми): • так • ні.
5. Умови сімейного виховання:
- склад сім'ї:
• повна;
• неповна (хто з батьків виховує: мати / батько);
• нерідний один із батьків/обидва;
• багатодітна сім'я;
— хто із членів сім'ї має найбільший вплив (позитивний, негативний):
• мати • сестра • батько • брат;
— загальна атмосфера в сім'ї:
• доброзичлива, тепла • конфліктна;
— взаємини з членами сім'ї:
загалом: • добрі • погані;
з матір'ю: • близькі • довірливі • відчужені;
з батьком: • близькі • довірливі • відчужені;
— тип сімейного виховання:
• гіпопротекція (відсутність уваги з боку батьків);
• потураюча гіпопротекція (перебільшене опікування з боку батьків);
• нормальне сімейне виховання;
— здійснення контролю за поведінкою:
• відсутність контролю;
• слабкий контроль;
• достатній рівень;
• суворий, жорсткий контроль;
— надання самостійності:
• обмежена самостійність • необмежена самостійність;
— умови розвитку дитини:
• до школи виховувалася вдома;
• до школи відвідувала дитячий садок;
• скільки років навчається в цій школі _________;
— ігнорування дорослими ціннісних орієнтацій дитини:
• перешкоджання дружнім стосункам із вибраними однолітками;
• нав'язування іншого кола спілкування;
• виказування неповаги до особистості досліджуваного.
6. Причини постановки на внутрішньошкільний облік: _____________________
___________________________________________________________________
II. Загальна характеристика основних видів діяльності
1. Яким видам діяльності надає перевагу:
•навчальному;
•трудовому;
• ігровому;
• суспільно-полггичному;
• спортивному;
• художньо-естетичному;
• конструкторсько-технічному;
• дослідницькій роботі в різних галузях;
• туристичному.
2.Чи має професійну спрямованість (для учнів старшої школи):
так; ні; стійка; нестійка
3.На яку професійну діяльність спрямований______________________________
4.Як навчається, які бали переважають:
Назва навчального предмета І семестр II семестр
математика
російська та українська література
російська та українська мова
біологія
фізика
хімія
географія
історія
іноземна мова
малювання
музика
фізична культура
трудове навчання
5. До яких навчальних предметів виявляє найбільшу зацікавленість,
до яких – байдужий
6. Вивчає навчальний матеріал:
• свідомо
• системно
• механічно «зазубрює»
• не вивчає.
7. Як ставиться до інтелектуальної або практичної діяльності:
• із зацікавленістю
• байдуже
- у яких видах праці виявляє активність, ініціативу_________________________

8. Яку роль виконує в справах:
• ініціатор (лідер)
• організатор
• активний виконавець
• пасивний учасник.
9. Чим любить займатися у вільний час:
• читати книжки
• гуляти на вулиці
• сидіти вдома
• спілкуватися з друзями
• грати в азартні гри
• допомагати по господарству
• дивитися телевізор
• займатися в гуртках, секціях.
III. Загальна характеристика спрямованості особистості
1. Соціальні потреби особистості (потрібне підкреслити):
• потреба в спілкуванні з товаришами, дорослими (виявляється чітко, систематично, обмежено, не виявляється);
• потреба у нових враженнях;
• потреба у самоствердженні;
• потреба у визнанні (включення до групи);
• потреба у здійсненні контролю та влади над іншими;
• потреба у прийнятті (емоційні стосунки з окремими членами групи);
• потреба у навчанні;
• потреба у колективній праці;
• потреба у громадській діяльності.
2. Асоціальні форми поведінки:
• порушення внутрішньошкільних правил поведінки (прогули, конфліктування з учнями та вчителями, грубість, брехливість, пошкодження шкільного майна, інше)
• куріння (ситуативне, постійне);
• вживання вина, горілки (ситуативне, постійне);
• наркоманія та токсикоманія (ситуативна, постійна);
• нерозважлива сексуальна поведінка;
• правопорушення (ситуативні, постійні):
— проти особистості;
— проти матеріальних цінностей;
• утеча з дому (одноразово, часто).
IV. Місце особистості в колективі
1. Викликає чи ні симпатію у колективу чи окремої його частини
2. Має чи ні авторитет у однокласників, причини (вказати)
3. Чи має надійних друзів (роль у дружбі: провідна; ведена)
4. Чи має особисті стосунки з особами, схильними до правопорушень
5. Є членом угруповання поза класним колективом
6. Дані соціометричного дослідження
V. Характерологічні особливості особистості
1. Спрямованість рис характеру:
• принциповість/безпринципність:
• правдивість/брехливість;
• працьовитість/ледарювання;
• безкорисливість/користолюбство;
• скромність/нескромність;
• громадська/егоїстична;
• справедливість/несправедливість;
• чуйність/байдужість;
• відвертість/лицемірство.
2. Інтелектуальні риси:
• спостережливість;
• практична спрямованість розуму;
• допитливість.
3. Вольові риси:
• упевненість у своїх силах;
• дисциплінованість;
• ініціативність;
• особиста організованість;
• самостійність;
• зібраність;
• самовладання;
• хоробрість;
• наполегливість чи впертість.
4. Емоційні риси:
• веселість;
• пригніченість;
• бадьорість; ,
• аморфність.
5. Риси, що виражають ставлення до діяльності:
• добросовісність/недобросовісність;
• працездатність/непрацездатність.
6. Риси, що виражають ставлення до самого себе:
• упевненість;
• вимогливість;
• самокритичність;
• самозакоханість.
VI. Особливості афективно-емоційної сфери. Особливості поведінкиРівні виявлення: «1» — низький, «2» — середній, «З» — високий.
• тривожність
• агресивність
• емоційна неврівноваженість

VII. Психологічний аналіз структури індивідуально-психологічних особливостей особистості
1. Характеристика властивостей темпераменту:
сила/слабість, чутливість
рухливість/інертність
урівноваженість/неврівноваженість
екстраверсія/інтроверсія
емоційна стабільність/нейротизм
норма/психотизм
тривожність
агресивність
2. Характеристика пізнавальних процесів:
увага:
об'єм
стійкість
переключення уваги
динаміка концентрації
пам'ять:
механічна
оперативна
довгострокова
3. Структура інтелекту
вербальні здібності
математичні здібності
конкретно-практичні здібності
технічні здібності
естетичні здібності
комунікативні здібності
організаційні здібності
спеціальна обдарованість
4. Особливості самооцінки та сформованості “Я-концепції”
• завищена/занижена
• адекватна/неадекватна
• ставлення до себе
5. Характерологічні особливості (мотивація досягнення):
очікування успіху — уникання невдачі
реакція на фрустрацію
юобливості вирішення конфлікту
екстернальність — Інтернальність
сизотимія — афектотимія
сила «Я» — слабкість «Я»
домінантність — субмісивність
безпечність — стурбованість
хоробрість — боязкість
жосткість — сензитивність
підозріливість — довірливість
наївність — проникливість
реальність — мрійливість
гіпотимія — гіпертимія (упевненість у собі)
самодетермінованість — конформність
імпульсивність — контроль потреб
фрустрированїсть — толерантність
здатність до вольового напруження
6. Тип акцентуації характеру____________________________________________
7. Направленість:
• рівні пізнавальної активності;
• мотиви навчальної діяльності;
• пізнавальні інтереси і нахили до навчальних предметів;
• професійні інтереси;
• ціннісні орієнтації;
• діловий, особистісний, комунікативний напрям;
8. Адаптивність
адаптивність/дезадаптивність
зони дезадаптації
переважні механізми психологічного захисту
рівень особистісної зрілості
9. Мислення
• наочно-образне (конкретне)
• вербально-логічне (понятійне)
• загальний рівень інтелектуального розвитку (IQ)

















Категория: ДОКУМЕНТАЦИЯ | Добавил: lanset (06.05.2008)
Просмотров: 7208 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 4.0/4 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта