СТАН методичного забезпечення кабінету психолога та основних напрямків його роботи
Назва установи___________________________________________________________________ Психолог________________________________________________________________________
І.УМОВИ РОБОТИ 1.Кабінет:робочий__________________навчальний(для групової роботи)_________________ 2.Розташування кабінету__________________________________________________________ Табличка, графік роботи (затверджений керівником навчального закладу), площа кабінету (не менш 12кв.м), інше____________________________________________________________ 3.Оформлення кабінету____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4.Матеріально-технічне оснащення: стіл, стільці, крісла, шафи, сейф, килим, оргтехніка, канцелярське приладдя, стенди, інше________________________________________________
ІІ.МАТЕРІАЛИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ 1.Нормативно-правова документація_______________посадова інструкція________________ 2.План роботи на рік____________________3.Журнал обліку роботи_____________________ 4.Журнал ведення корекційної роботи______________5.Журнал спостережень_____________ 6.Перелік психодіагностичних методик______________________________________________ 7.Перелік корекційно-відновлювальних, розвиваючих, просвітницьких, тренінгових програм_________________________________________________________________________ 8.Сертифікати на здійснення психотерапевтичної діяльності____________________________ 9.Навчально-методичні матеріали: підручники, навчально-методичні посібники, збірники методичних рекомендацій, навчальні програми, фахові періодичні видання________________ ________________________________________________________________________________ 10.Довідко-інформаційні матеріали: матеріали науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, тематичні програми, фахові періодичні видання_________________________________ ________________________________________________________________________________ 11.Папки методичних матеріалів за розділами: • Психодіагностика (методи діагностики пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер, міжособистісних стосунків, особливостей навчально- виховного процесу)______________________________________________ • Програми психологічних досліджень та методичні матеріали за проблемами: Готовність до школи___________________________Адаптація_______________________ Девіантна поведінка_______________________Профорієнтація_______________________ Інші (вказати)_________________________________________________________________ • Корекційно-розвивальна робота (програми та методичні матеріали щодо корекції і розвитку пізнавальних процесів, розладів емоційно-вольової та поведінкової сфер, соціально-психологічних тренінгів)___________________________________________ • Психологічна просвіта (батьків, учнів, вчителів):________________________________ • Профілактика адиктивної поведінки___________________________________________ 12.Матеріали для службового використання: картотека дітей “групи ризику”_____________________________________________________ індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування__________________________ протоколи корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи_________________________ журнал індивідуальних консультацій________________________________________________ матеріали психолого-педагогічних консиліумів_______________________________________ звіти: стат.семестрові______________,аналітичні за результатами досліджень_____________ анкети, бланки___________________________________________________________________