САМОЗВІТ щодо методичного забезпечення кабінету психолога та основних напрямків його роботи Назва установи___________________________________________________________________________________ Психолог________________________________________________________________________________________
І.УМОВИ РОБОТИ 1.Кабінет:робочий_________________________навчальний(для групової роботи)__________________________ 2.Розташування кабінету___________________________________________________________________________ Табличка, графік роботи (затверджений керівником навчального закладу), площа кабінету (не менш 12кв.м), інше____________________________________________________________________________________________ 3.Оформлення кабінету____________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ 4.Матеріально-технічне оснащення: стіл, стільці, крісла, шафи, сейф, килим, оргтехніка, канцелярське приладдя, стенди, інше____________________________________________________________________________
ІІ.МАТЕРІАЛИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ 1.Нормативно-правова документація__________________________посадова інструкція_____________________ 2.План роботи на рік__________________________3.Журнал обліку роботи_______________________________ 4.Журнал ведення корекційної роботи_____________________5.Журнал спостережень______________________ 6.Перелік психодіагностичних методик______________________________________________________________ 7.Перелік корекційно-відновлювальних, розвиваючих, просвітницьких, тренінгових програм___________________________________________________________________ 8.Сертифікати на здійснення психотерапевтичної діяльності____________________________________________ 9.Навчально-методичні матеріали: підручники, навчально-методичні посібники, збірники методичних рекомендацій, навчальні програми, фахові періодичні видання __________________________________________ 10.Довідко-інформаційні матеріали: матеріали науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, тематичні програми, фахові періодичні видання________________________________________________________________ 11.Папки методичних матеріалів за розділами: • Психодіагностика (методи діагностики пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер, міжособистісних стосунків, особливостей навчально- виховного процесу)_________________________ • Програми психологічних досліджень та методичні матеріали за проблемами: Готовність до школи___________________________________Адаптація_______________________________ Девіантна поведінка______________________________Профорієнтація_______________________________ Інші (вказати)_________________________________________________________________________________ • Корекційно-розвивальна робота (програми та методичні матеріали щодо корекції і розвитку пізнавальних процесів, розладів емоційно-вольової та поведінкової сфер, соціально-психологічних тренінгів)________________________________________________________________________________ • Психологічна просвіта (батьків, учнів, вчителів):_______________________________________________ • Профілактика адиктивної поведінки__________________________________________________________ 12.Матеріали для службового використання: картотека дітей “групи ризику”_____________________________________________________________________ індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування__________________________________________ протоколи корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи_________________________________________ журнал індивідуальних консультацій________________________________________________________________ матеріали психолого-педагогічних консиліумів_______________________________________________________ звіти: стат.семестрові______________________,аналітичні за результатами досліджень______________________ анкети, бланки___________________________________________________________________________________
ІІІ. НАПРЯМКИ РОБОТИ. Психологічний супровід розвитку дітей та учнівської молоді. 1.Первинне обстеження при комплектуванні 1-х класів_________________________________________________ 2.Вивчення адаптації першокласників: Діагностика____________________________Корекційно-розвивальна робота____________________________ Консультування вчителів_________________________Консультування батьків__________________________ 3.Вивчення адаптації учнів під час переходу з початкової до середньої школи: Діагностика____________________________Корекційно-розвивальна робота____________________________ Консультування вчителів_________________________Консультування батьків__________________________ Інше_________________________________________________________________________________________ 4.Профілактика дезадаптації_______________________________________________________________________ 5.Робота з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями: Діагностика дітей з високим інтелектуальним потенціалом__________________________________________ Виявлення обдарованих, талановитих дітей________________________________________________________ Психологічне їх супроводження_________________________________________________________________ 6.Психологічний супровід розвитку дітей дошкільного віку:____________________________________________ Діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру_____________________________________ Консультування з особистих проблем_______________________Тематичні бесіди______________________ Навчальні заняття__________________Тренінги__________________Профорієнтація___________________ Інше________________________________________________________________________________________ 7.Робота з учніми старшого шкільного віку: Виявлення психологічної готовності до “дорослого життя”__________________________________________ Консультування з особистих проблем_______________________Тематичні бесіди______________________ Навчальні заняття___________________Тренінги__________________Профорієнтація__________________ Інше________________________________________________________________________________________
Участь у виховній роботі 1.Допомога у налагодженні шкільної дисципліни: Консультування педагогів щодо використання ефективних методів стимулювання відповідної поведінки учнів___________________________________________________________________________________________ Групова психокорекційна робота з формування навичок саморегуляції___________________________________ Психологічна просвіта з питань індивідуального підходу до дитини______________________________________ Інше____________________________________________________________________________________________ 2.Запобігання конфліктів в учнівських колективах: Соціометричні дослідження_____________________Консультування класних керівників___________________ Спеціальні заняття для розвитку навичок конструктивного роз’язання конфліктів_________________________ Інше__________________________________________________________________________________________ 3.Виявлення та супровадження дітей “групи ризику”: У початковій школі: Індивідуальна психодіагностика__________________Індивідуальна корекційна робота____________________ Координація дій вчителя, батьків_________________Консультація педагогів, батьків______________________ Робота з підлітками: Індивідуальна психодіагностика__________________Індивідуальна корекційна робота____________________ Координація дій вчителя, батьків__________________Консультація педагогів, батьків_____________________ Інше__________________________________________________________________________________________ 4.Профілактика адиктивної поведінки серед неповнолітніх: план заходів__________________________________ Бесіди___________________________________Консультації педагогів,батьків___________________________ Інше__________________________________________________________________________________________ 5.Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя: план заходів______________________________________________ профілактика тютюнопаління___________,алкоголізму____________СНІДу___________,ЗППП____________ Інше__________________________________________________________________________________________
ІV.ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ 1.Пошук шхляхів оптимізація навчально-виховного процесу: аналіз заняття________________________психологічна просвіта вихователів_________________________ 2.Психологічна підтримка вихователя_______________________________________________________________ 3.Допомога адміністрації навчального закладу________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ 4.Виступи на педрадах, психолого-педагогічних семінарах, методичних об’єднаннях та інше, за темами:_________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
V.ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________