Пятница, 20.10.2017, 10:04Приветствую Вас Гость | RSS
Лансет
Меню сайта
Категории каталога
ДОКУМЕНТАЦИЯ [17]
Документы которые у Вас должны быть
разное [7]
здесь собраны материалы которые относятся к работе психолога в школе

Каталог статей


Главная » Статьи » ПРАКТИЧЕСКИМ ПСИХОЛОГАМ » ДОКУМЕНТАЦИЯ

Циклограма роботи психологічної служби у рамках реалізації Програми введення профільного навчання
Циклограма
роботи психологічної служби
у рамках реалізації Програми введення профільного навчання

Місяць Зміст роботи Форма контролю Форма звітування Примітки
І етап. Попередня робота
Серпень Організаційно-методична робота:
 Добір діагностичного мінімуму для подальшої дослідницької, консультативної, навчальної, просвітницької та розвивальної роботи з учасниками навчально-виховного процесу (діагностичних методик, опитувальників, анкет для учнів та батьків);
 Аналіз профорієнтаційної роботи за минулий навчальний рік (спільно із заст. директора з виховної роботи);
 Складання освітньої карти міста, району, області (спільно із інспекторами центру зайнятості).





До 05.09

До листопада включно
Вересень Спостереження за адаптацією та навчальною діяльністю учнів 9-х класів Заповнення журналу спостережень
Жовтень Анкетування учнів та їх батьків щодо попереднього визначення інтересів школярів. Обробка результатів. Написання статист. довідки
Листопад Робота з батьками. Участь у батьківських зборах із попередніми результатами анкетування. Визначення запитів батьків з приводу формування профілів навчання (спільно із адміністрацією школи)
Заповнення відповідної документації
Грудень Проведення розвивальної профорієнтаційної роботи з учнями 9-х класів. Складання зведеної порівняльної таблиці по попереднім результатам анкетування учнів 9-х класів та їх батьків. Участь у батьківській конференції з питань профорієнтації (спільно із інспектором ЦЗ).
Заповнення відповідної документації
ІІ етап. Діагностична робота.
Січень Проведення розвивальної профорієнтаційної роботи з учнями 9-х класів. Дослідження типів темпераменту 9–тикласників, які претендують на навчання у класах з поглибленим вивченням окремих предметів. Обробка результатів. ППК за результатами діагностики. Написання аналітичної довідки Виступ на педраді (наказ по школі) Протягом усього навчального року проводити групові та індивідуальні консультації із учнями, що мають труднощі у виборі професійного самовизначення (заповнення журналу консультацій).
Лютий Проведення розвивальної профорієнтаційної роботи з учнями 9-х класів.
Вивчення особливостей інтелектуального розвитку учнів (визначення провідного типу інтелекту). Обробка результатів. Оформлення попередніх рекомендацій щодо вибору того чи іншого профілю навч. Виступи на класних годинах у 9-х класах за результатами діагностики
Березень  Вивчення особливостей особистості. Обробка результатів.
 Діагностика направленості особистості. Обробка результатів. Написання довідок за результатами
Квітень  Діагностика проф. інтересів учнів 9-х класів у різних галузях діяльності. Обробка результатів.
 Виявлення інтересів учнів у різних галузях знань, творчості (анкета).
 Анкетування по визначенню профілю навчання на наступний навчальний рік. Обробка результатів.
 Написання остаточних рекомендацій щодо вибору того чи іншого профілю навчання.
ППК за результатами досліджень Написання аналітичного звіту по усім видам роботи у рамках реалізації Програми введення проф. навчання
ІІІ етап. Звітність.
Травень  Виступ на учнівській конференції для 9-тикласників із результатами досліджень;
 Виступи на батьківських зборах з результатами досліджень;
 Виступ на підсумковій педраді із аналітичним звітом;
 Спільно із адміністрацією школи, на підставі заяв учнів, об’єднувати школярів у майбутні профільні групи (класи). Аналітичний звіт про роботу ПС у рамках реалізації Програми за рік. Виступ на учнівській конференції; виступи на батьківських зборах; виступ на педраді
Червень Вихідна документація про роботу ПС у реалізації Програми введення профільного навчання Звіти надати у школу, рай (міськ) відділи освіти, ООЦППСР



Виконавець:
методист ОЦППСП
Андреєва Г.П.
тел.: 731-16-03








додаток № 1
Профдіагностичні тестові методики
№ з/п Назва методики Автор, особа, яка розробила Групування тестів
1 «Анкета интересов »

Професійно-орієнтовні
Профдіагностичні
2 «Личностный опросник Г. Айзенка» (особенности вашего поведения) Г. Айзенк
3 «Автономность – независимость»
4 «Дифференциально-диагностический опросник» (ДДО) Е.Климов
5 «Потребность в достижениях»
6 «Профорієнтація.» Дж.Холланд
7 «Ориентационно-диагностическая анкета интересов» (ОДАИ–2) А. Голомшток, О. Мешковская
8 «Формула темперамента»
9 «Ваше поведение в группе»
10 «Психологический портрет по ключевому слову»
11 «Способности ученика»
12 «Определение направленности личности»
13 «Методика выявления и оценки коммуникативных и организационных наклонностей старшеклассников» Б. Федоришин, В. Синявский
14 «Типы акцентуаций характера у подростков»
15 «Диагностический опросник «Человек-машина» В. Семиченко
16 Методика выявления депрессивных состояний (шкала депрессии)
17 Определение темперамента С. Вершинин
18 Определение склонностей к определенному типу профессий. Дифференциально-диагностический опросник О. Мельник,
В. Романчук
19 Методика «Многоступенчатый опросник профессиональных интересов» О. Мельник,
В. Романчук
20 Экспресс-методика профессиональной пригодности (150) В. Осадчий,
С. Сысоева Експрес-методики
21 Экспресс-идентификатор соционичных типов И. Каганец
22 «Можете ли Вы найти выход из конфликтной ситуации?»
Особистісно – орієнтовні
23 «Самочувствие, активность, настроение»
24 «Шкала поиска острых ощущений»
25 «Знаете ли вы себя?»
26 «Боитесь ли вы ответственности?»
27 «Уровень мотивации ученика к обучению»
28 «Определение особенностей мышления: уровень интеллекта» О. Мельник,
В. Романчук
29 Определение познавательных интересов. Методика «Карта интересов» О. Мельник,
В. Романчук
33 Методика визначення провідного типу інтелекта «Рівень персональних досягнень» (тест Вандерлік – 98)
В.Ф.Вандерлік
31 Определение типа темперамента Г. Айзенк
32 Тест шкільної трівожності Філіпса Філіпс
33 Опросник К. Роджерса для выявления адаптации-дизадаптации личности К. Роджерс
34 «Стиль руководства»
Для професіоналов
35 «Тест-опросник Шмишека» (взрослый вариант)
36 «Какой вы руководитель?» В. Семиченко
37 «Тест приспособления» Х. Белл
38 «Опросник неудовлетворенности работой» В. Семиченко
39 Творчій потенціал вашої дитини Для батьків
40 «Анкета для батьків» М. Савіна
41 «Нарисуй человека» К. Маховер

Для учнів І – ІІ ступеню навчання
42 «Тест на проверку уровня развития умения общаться»
Упражнения
Е. Прощицкой
43 «Тест на проверку математического мышления»
44 «Тест на проверкууровня пространственного мышления»
45 «Тест на проверку произвольной памяти»
46 Тест-опросник Шмишека (детский вариант)




Категория: ДОКУМЕНТАЦИЯ | Добавил: lanset (06.05.2008)
Просмотров: 1824 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта