Суббота, 26.05.2018, 05:02Приветствую Вас Гость | RSS
Лансет
Меню сайта
Категории каталога
ДОКУМЕНТАЦИЯ [17]
Документы которые у Вас должны быть
разное [7]
здесь собраны материалы которые относятся к работе психолога в школе

Каталог статей


Главная » Статьи » ПРАКТИЧЕСКИМ ПСИХОЛОГАМ » ДОКУМЕНТАЦИЯ

САМОЗВІТ
САМОЗВІТ
щодо методичного забезпечення
кабінету психолога та
основних напрямків його роботи
Назва установи___________________________________________________________________________________
Психолог________________________________________________________________________________________

І.УМОВИ РОБОТИ
1.Кабінет:робочий_________________________навчальний(для групової роботи)__________________________
2.Розташування кабінету___________________________________________________________________________
Табличка, графік роботи (затверджений керівником навчального закладу), площа кабінету (не менш 12кв.м), інше____________________________________________________________________________________________
3.Оформлення кабінету____________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
4.Матеріально-технічне оснащення: стіл, стільці, крісла, шафи, сейф, килим, оргтехніка, канцелярське приладдя, стенди, інше____________________________________________________________________________

ІІ.МАТЕРІАЛИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ
1.Нормативно-правова документація__________________________посадова інструкція_____________________
2.План роботи на рік__________________________3.Журнал обліку роботи_______________________________
4.Журнал ведення корекційної роботи_____________________5.Журнал спостережень______________________
6.Перелік психодіагностичних методик______________________________________________________________
7.Перелік корекційно-відновлювальних, розвиваючих, просвітницьких, тренінгових програм___________________________________________________________________
8.Сертифікати на здійснення психотерапевтичної діяльності____________________________________________
9.Навчально-методичні матеріали: підручники, навчально-методичні посібники, збірники методичних рекомендацій, навчальні програми, фахові періодичні видання __________________________________________
10.Довідко-інформаційні матеріали: матеріали науково-практичних конференцій, семінарів, нарад, тематичні програми, фахові періодичні видання________________________________________________________________
11.Папки методичних матеріалів за розділами:
• Психодіагностика (методи діагностики пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер, міжособистісних стосунків, особливостей навчально- виховного процесу)_________________________
• Програми психологічних досліджень та методичні матеріали за проблемами:
Готовність до школи___________________________________Адаптація_______________________________
Девіантна поведінка______________________________Профорієнтація_______________________________
Інші (вказати)_________________________________________________________________________________
• Корекційно-розвивальна робота (програми та методичні матеріали щодо корекції і розвитку пізнавальних процесів, розладів емоційно-вольової та поведінкової сфер, соціально-психологічних тренінгів)________________________________________________________________________________
• Психологічна просвіта (батьків, учнів, вчителів):_______________________________________________
• Профілактика адиктивної поведінки__________________________________________________________
12.Матеріали для службового використання:
картотека дітей “групи ризику”_____________________________________________________________________
індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування__________________________________________
протоколи корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи_________________________________________
журнал індивідуальних консультацій________________________________________________________________
матеріали психолого-педагогічних консиліумів_______________________________________________________
звіти: стат.семестрові______________________,аналітичні за результатами досліджень______________________
анкети, бланки___________________________________________________________________________________

ІІІ. НАПРЯМКИ РОБОТИ.
Психологічний супровід розвитку дітей та учнівської молоді.
1.Первинне обстеження при комплектуванні 1-х класів_________________________________________________
2.Вивчення адаптації першокласників:
Діагностика____________________________Корекційно-розвивальна робота____________________________
Консультування вчителів_________________________Консультування батьків__________________________
3.Вивчення адаптації учнів під час переходу з початкової до середньої школи:
Діагностика____________________________Корекційно-розвивальна робота____________________________
Консультування вчителів_________________________Консультування батьків__________________________
Інше_________________________________________________________________________________________
4.Профілактика дезадаптації_______________________________________________________________________
5.Робота з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями:
Діагностика дітей з високим інтелектуальним потенціалом__________________________________________
Виявлення обдарованих, талановитих дітей________________________________________________________
Психологічне їх супроводження_________________________________________________________________ 6.Психологічний супровід розвитку дітей дошкільного віку:____________________________________________
Діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру_____________________________________
Консультування з особистих проблем_______________________Тематичні бесіди______________________
Навчальні заняття__________________Тренінги__________________Профорієнтація___________________ Інше________________________________________________________________________________________
7.Робота з учніми старшого шкільного віку:
Виявлення психологічної готовності до “дорослого життя”__________________________________________
Консультування з особистих проблем_______________________Тематичні бесіди______________________
Навчальні заняття___________________Тренінги__________________Профорієнтація__________________ Інше________________________________________________________________________________________

Участь у виховній роботі
1.Допомога у налагодженні шкільної дисципліни:
Консультування педагогів щодо використання ефективних методів стимулювання відповідної поведінки учнів___________________________________________________________________________________________
Групова психокорекційна робота з формування навичок саморегуляції___________________________________
Психологічна просвіта з питань індивідуального підходу до дитини______________________________________
Інше____________________________________________________________________________________________
2.Запобігання конфліктів в учнівських колективах:
Соціометричні дослідження_____________________Консультування класних керівників___________________
Спеціальні заняття для розвитку навичок конструктивного роз’язання конфліктів_________________________
Інше__________________________________________________________________________________________
3.Виявлення та супровадження дітей “групи ризику”:
У початковій школі:
Індивідуальна психодіагностика__________________Індивідуальна корекційна робота____________________
Координація дій вчителя, батьків_________________Консультація педагогів, батьків______________________
Робота з підлітками:
Індивідуальна психодіагностика__________________Індивідуальна корекційна робота____________________
Координація дій вчителя, батьків__________________Консультація педагогів, батьків_____________________
Інше__________________________________________________________________________________________
4.Профілактика адиктивної поведінки серед неповнолітніх: план заходів__________________________________
Бесіди___________________________________Консультації педагогів,батьків___________________________
Інше__________________________________________________________________________________________
5.Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя: план заходів______________________________________________
профілактика тютюнопаління___________,алкоголізму____________СНІДу___________,ЗППП____________
Інше__________________________________________________________________________________________

ІV.ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
1.Пошук шхляхів оптимізація навчально-виховного процесу:
аналіз заняття________________________психологічна просвіта вихователів_________________________
2.Психологічна підтримка вихователя_______________________________________________________________
3.Допомога адміністрації навчального закладу________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________ 4.Виступи на педрадах, психолого-педагогічних семінарах, методичних об’єднаннях та інше, за темами:_________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

V.ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


“__”_________200__р. ___________
(підпис)



Категория: ДОКУМЕНТАЦИЯ | Добавил: lanset (06.05.2008)
Просмотров: 2218 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта